Cum livrăm

    Refit.ro asigură transportul produselor noastre pe întreg teritoriul țării noastre în maxim 48 de ore de la preluarea comenzii prin firmele de curierat partenere (GLS și Nemo Express).

    Transportul este gratuit pentru comenzi cu o valoare mai mare de 170 RON, indiferent de greutatea coletului.

    După expedierea produsului prin firma de curierat, vei primi un e-mail cu numărul de identificare al coletului (AWB) cu ajutorul căruia vei putea urmării locația coletului în timp real pe site-ul firmei de curierat.


Returnarea unui produs

    Conform Legii OUG 34/2014, în mod legal, produsele pot fi returnate în termen de 14 zile, în stare perfectă, chiar dacă a fost folosit. Clientul trebuie să anunțe firma în prealabil prin completarea formularului de retur așteptând pentru a fi contactat de unul din operatorii noștrii la telefon sau pe e-mail în termen de 3 zile lucrătoare.

     Produsul returnat trebuie să fie în stare perfectă atât funcțional cât și estetic. De asemenea produsul trebuie să însoțit de factura originală.


Cazuri acceptate pentru un produs de a fi returnat:

  • Returnare fără un motiv sau fără a fi percepute penalități în termen legal de 14 zile din momentul achiziției. Calitatea produsului atât din punct de vedere funcțional cât și estetic trebuie să fie în aceeași stare ca în momentul livrării, fiind necesară inclusiv prezentarea ambalajului original.

Contravaloarea produsului returnat se va rambursa în termen de 30 de zile, nefiind incluse cheltuielile de transport al produsului retunat.

  • Specificațiile produsului livrat nu sunt aceleași cu cele ale produsului comandat pe site-ul nostru. În aceste condiții există posibilitatea înlocuirii produsului cu un altul sau rambursarea integrală a banilor.

 

    Costul de transport pentru returnarea unui produs este suportat exclusiv de către Client/Cumpărător.

     Observație! Posibilitatea returnăii unui produs nu este același lucru cu garanția acordată produsului din partea firmei noastre.